[Wikipl-l] Kobiety w Wikipedii/Wikimediach

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Nie, 13 Lut 2011, 21:00:53 UTC

W dniu 12 lutego 2011 23:00 użytkownik Michał Skąpski
<viatoro w gmail.com> napisał:

> W tym całym bałaganie jeden rozsądny głos.

Wy tutaj gadu, gadu, a moja koleżanka pod koniec tyg. założyła konto i
prosiła mnie o pomoc w przeskoczeniu problemów, i z chęcią jej
pomagam... nie tylko jej :-D

PS. Więcej kobiet = bardziej neutralnie w artykułach, bo kobiety
zwracają (lub mogą zwracać) uwagę na nieco inne rzeczy niż mężczyźni.
Moje stanowisko jest jednoznaczne i niech mi nikt nie pisze... "Oh
Karol 3" :-D

Pozdrawiam,
Karol007