[Wikipl-l] Kobiety w Wikipedii/Wikimediach

Lantuszka . lantuszka w gmail.com
Sob, 12 Lut 2011, 23:49:12 UTC

Viatoro,

dokladnie proponuje: 8 marca Dniem Wikipedystki. dzieki za poparcie :)

ale nie widze sensu w "zapraszaniu kobiet na rozmowy". Jako wiekszy cel
widzialabym akcje nauczenia edycji skierowana specjalnie do kobiet (ale jak
przyjda i mezczyzni to rowniez beda mile widziani).
Przygotowuje taki projekt na warszawe i moim marzeniem (i pomyslem o ktorym
pisalam) byloby zrobienie 8 marca (lub w weekend-masz racje, ale nazwanie ze
z okazji 8 marca) takich warsztatow w wielu miastach.

ale widzialabym to raczej jako warsztaty: zaoferujmy konkret. a nie rozmowe:
przyjdz i powiedz nam czemu nie przychodzisz (czyt: nie edytujesz). Zrobmy
warsztaty a przy okazji mozna na nich zadac sluszne pytanie: czemu wczesniej
nie zdecydowalas sie edytowac? :)

ja bym sama na spotkanie zeby mi ktos zadal pytanie: czemu nie edytujesz
wiki nie przyszla. a predzej pokonalam inna bariere: zaczelam edytowac ;)
kobiety tez lubia konkrety.

Lantuszka :)