[Wikipl-l] Kobiety w Wikipedii/Wikimediach

Dorozynski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Sob, 12 Lut 2011, 15:57:00 UTC

/
| "Po co szukać kobiet na siłę? Może jeszcze niedługo będą parytet płci
| wprowadzać? Feministkom nigdy nie dość. Tylko nie zdają sobie sprawy,
| że krzywdzą przede wszystkim kobiety." - myślałem, że wyrażanie takich
| opinii publicznie w XXI wieku jest obciachowe.

Proszę, proszę - chwila nieobecności (mojej) na liście i takie rzeczy.
Przekształcamy W. w przedsięwzięcie na miarę XXI wieku nieobciachowo
politycznie równościowo poprawne? Chyba do tej pory przebywałem w błogim
mylnym błędzie, iż działamy w przedsięwzięciu neutralnym, a poszukujemy,
pomagamy, wspieramy  i z radością witamy wśród nas osoby bez względu na to
czy mogą się okazać posiadaniem lub brakiem płci.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński