[Wikipl-l] Kobiety w Wikipedii/Wikimediach

patryk.matyjaszczyk patryk.matyjaszczyk w o2.pl
Pią, 11 Lut 2011, 19:54:33 UTC

A ja myślałem, że to właśnie takie opinie są obciachowe. Skoro Remedios (jeśli dobrze pamiętam, że ona to napisała?) tak myśli to ma tego nie wyrażać tylko dla tego, że jest to rzekomo obciachowe?

Plogi.