[Wikipl-l] Kobiety w Wikipedii/Wikimediach

Tomasz Gursztyn tgursztyn w gmail.com
Pią, 11 Lut 2011, 18:16:36 UTC

W dniu 11 lutego 2011 19:06 użytkownik Natalia <antyterra w gmail.com>napisał:

> Ale gdyby się okazało, że wśród czytelników jest zaledwie 15% kobiet,
>  to pewnie zauważyłbyś w tym coś zastanawiającego? ;)

I zastanawia mnie dlaczego na Wikiźródłach jest wiecej edytorów niz
edytorek, skoro de facto ta działka jest bardziej kobieca, kobiety są
bardziej uzdolnione do dlugotrwalej i męczącej pracy, i bardziej
zdeterminowane w osiągnieciu celu, który sobie upatrzą. I te same kobiety
które wypisują wiersze i komentarze na portalach literackich (co de facto w
dzisiejszych czasach niczego już nie daje, zwłaszcza warsztatu literackiego)
i ktore przecież więcej czytają i więcej są w stanie wyczytać z książki, te
kobiety nie nęci obcowanie z literaturą na Wiki. To też mnie zastanawia.