[Wikipl-l] Kobiety w Wikipedii/Wikimediach

Tomasz Gursztyn tgursztyn w gmail.com
Pią, 11 Lut 2011, 17:35:29 UTC

W dniu 11 lutego 2011 18:19 użytkownik Paelius <paelius w gmail.com> napisał:

> Moja (połówka) nie edytuje, bo nie. A mogłaby, bo wszystko wie. Po
>  prostu jej to nie bawi.

Często mam wrażenie że gdzieś tu jest chochlik schowany. Najczęstszym
pytaniem, jakie mi ludzie zadają dowiedziawszy sie o edytowaniu Wikipedii,
jest "a po co Ty to robisz", drugie w kolejności to "co z tego masz". Nikt z
nich mnie nie pyta, dlaczego czytam książke czy jeżdżę na rowerze.