[Wikipl-l] Kobiety w Wikipedii/Wikimediach

Powerek38 powerek38 w gazeta.pl
Pią, 11 Lut 2011, 16:28:14 UTC

Witam,

W tej chwili w Fundacji bardzo żywe są pomysły dotyczące
uprzywilejowanego traktowania tych grup, które są obecnie
niedostatecznie reprezentowane w projektach. Dotyczy to zarówno regionów
geograficznych (w tej chwili priorytetem jest rozwój projektów w
językach państw słabiej rozwiniętych, np. w językach afrykańskich czy
południowoazjatyckich), jak i grup demograficznych (zwłaszcza osób mocno
starszych i kobiet). Nie jest wykluczone, że np. znajdzie to swoje
odbicie w sposobie rozdziału stypendiów na Wikimanię 2011 (tzn. Komitet
Stypendialny, w którym ja pracuję, ocenia wszystkich tak samo, ale
Fundacja może potem dodać trochę punktów pewnym grupom już po
zakończeniu naszej oceny.

Krótko mówiąc: lista założona przez Sue to tylko część tych działań :)

Powerek38