[Wikipl-l] Zarządzanie projektami [było] Pora zacząć się bać

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 8 Lut 2011, 19:19:37 UTC

W dniu 8 lutego 2011 18:54 użytkownik Tomek <elfhelm w gazeta.pl> napisał:
> No ok, choć jeśli by to miało być długofalowe, to projekt lepszy byłby imo.
> Czyli trzeba dać wyróżnik "Wikipedia:Projekty szkolne i akademickie/" chyba.

Owszem - niech to w jednym miejscu będzie. Zwłaszcza, że już
skierowałem pomysłodawcę na stronę "Projektów" z sugestią, żeby może
zaczął od zrobienia opisu tego projektu i zapoznał się z już
istniejącymi. I nazwałbym to jakoś inaczej... bo taki tytuł sugeruje,
że cała Politechnika ma "sprawdzać" całą Wikipedię, a jak na razie
chodzi raczej o stworzenie grupy artykułów z dość niszowej dziedziny,
przez osoby związane z jednym z wielu studiów podyplomowych. Jutro
rano w IV PR ok godziny 8.30 rano ma być pono jakaś audycja o tym.
Może pozwólmy samym pomysłodawcom skonkretyzować ich projekt.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/