[Wikipl-l] Prośba od Wikimedia Foundation

Przykuta przykuta w o2.pl
Nie, 6 Lut 2011, 15:23:42 UTC

Przepraszam, że odpowiadam na górze - ale będzie szybciej

czy możesz to wpisać tu:

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Dyskusja_Wikiprojektu:Nowicjusz/Rejestracja&action=edit&redlink=1

bardzo rzadko mamy taki feedback, a to co piszesz jest naprawdę cenne

pozdrawiam

Przykuta

P.S. jestem do dyspozycji, więc jak coś - pisz na maila, albo na gg 5932602

gdyby mnie nie było pod ręką - tu masz resztę ekipy przewodników:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Przewodnicy