[Wikipl-l] Prośba od Wikimedia Foundation

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Sob, 5 Lut 2011, 16:29:51 UTC

W dniu 05.02.2011 16:41, Tomasz Ganicz pisze:
> kwalifikacji...). Widać, że w dziedzinie dotarcia do ludności z
> informacją, że Wikipedię można od tak po prostu edytować jest ciężko
> dotrzeć - a sam interfejs i logowanie nie przekazuje w żaden

Ja mam wrażenie, że w ogóle nadal mamy problem z dotarciem z zupełnie
podstawowymi informacjami:
- że każdy może edytować (choć to jest na górze strony głównej, a dla
tych, którzy wchodzą przez wyszukiwarki robiliśmy kontrastowym kolorem
zakładkę "edytuj")
- że można zasadnie porównywać naszą wiarygodność z Britannicą
- że nie chodzi o wszelkie wiadomości typu OR, tylko o spis wiadomości
dostępnych gdzieś indziej do sprawdzenia

Może czas wrócić do podstaw i te pigułki wiedzy o Wikipedii znów zacząć
siać?