[Wikipl-l] Prośba od Wikimedia Foundation

Łukasz Garczewski lgarczewski w gmail.com
Pią, 4 Lut 2011, 15:11:37 UTC

2011/2/4 Tomasz Ganicz <polimerek w gmail.com>:
> Hejkum,
>
> Dostałem prośbę, żeby to puścić na listę. W skrócie:
>
>  Lennart Guldbrandsson chce zreformować sposób zakładania kont w
> projektach Wikimedia i poszukuje osób z polskiej Wikipedii do
> współpracy. Chodzi generalnie o to, że statystyki pokazują, że bardzo
> niski odsetek osób, które zakładają konta wykonują choćby jedną edycję
> i również bardzo wysoki odsetek osób, które zakłada konta zniechęca
> się do edytowania po pierwszej nieudanej próbie. W związku z tym idea
> jest taka, aby sama procedura logowania zachęcała do rozpoczęcia
> [...]

Żeby nie było, że zgłaszają się tabuny ludzi (wątpię, ale... ;))
dobrze by było napisać tutaj, jeśli planujecie się zgłosić.

Ja się zgłaszam. :)

Zaraz napiszę do Lennarta.

--
Łukasz Tor-Garczewski