[Wikipl-l] MediaWiki 1.17 w projektach Wikimedia

Maciej Jaros egil w wp.pl
Czw, 3 Lut 2011, 19:26:38 UTC

Daniel ~ Leinad (2011-02-03 03:09):
> 8 lutego o godzinie 8:00 czasu polskiego jest planowana aktualizacja
> oprogramowania MediaWiki dla projektów Wikimedia (z wersji 1.16wmf4 na
> 1.17), w związku z tym została stworzona dla polskojęzycznych
> użytkowników testowa wiki[1]. Zapraszam wszystkich do intensywnego
> testowania, tak aby maksymalnie zminimalizować ewentualne problemy
> podczas użytkowania "na żywo". Ewentualne błędy najlepiej zgłaszać na
> Bugzilli, a jeśli ktoś sobie nie radzi to piszcie w technicznym dziale
> Kawiarenki (tam powinny się znaleźć osoby, które pomogą pokierować
> [...]

A możesz tam zaimportować naszą przestrzeń Mediawiki? Interesuje mnie
przede wszystkim które gadżety i ogólniej skrypty przestaną działać
zanim przestaną... A że któreś przestaną, to jestem prawie pewien.
Wolałbym, żeby można to było sprawdzić jak ludzie, którzy będą w stanie
to poprawić (np. ja, że tak nieskromnie powiem, ale też za pewne
większość adminów-informatyków) będą akurat w pracy...

Pozdrowienia,
Nux.