[Wikipl-l] Instytut Lotnictwa

Gytha gyda.ogg w gmail.com
Śro, 2 Lut 2011, 13:35:05 UTC

----- Original Message -----
From: "Tomasz Ganicz"

> Posprzątałem to mniej więcej. Sporą część usunąłem (głównie
> szczegółowe opisy poszczególnych pod-instytutów) - jest to na stronie
> dyskusyjnej hasła.

OK, dzięki za pomoc. Przy pisaniu mojego poprzedniego maila jeszcze Twoich
zmian nie widziałam. Ciekawe, czy przestaną się tym wpisem chwalić ;-).

A tak poza tym to na to hasło zwrócił mi uwagę kolega z pracy, mówiąc:
"Widziałaś, jaką reklamę sobie w Wikipedii Instytut Lotnictwa strzelił? I
jeszcze się nią chwalą" (i tu pokazał mi stopkę informacji prasowej).

Gytha