[Wikipl-l] Dzień Domeny Publicznej

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Czw, 1 Gru 2011, 00:33:02 UTC

Hej,

Miło mi zaprosić na Dzień Domeny Publicznej, który odbędzie się 5
styczna 2012 w klubie "Znajomi Znajomych" w Warszawie.

Koalicja Otwartej Edukacji, która to organizuje zdecydowała w tym roku
zerwać z tradycją urządzania tej imprezy w gościnnym, ale ponurym
raczej gmaszysku Biblioteki Narodowej. Biblioteka jest jednak nadal
merytorycznym patronem imprezy, natomiast całość kosztów wzięło na
siebie Stowarzyszenie Wikimedia Polska.

Impreza będzie też miała trochę inny charakter - nie będzie to
nasiadówa z wykładami (choć krótkie wykłady są przewidziane), ale
raczej luźniejsze spotkanie z m.in. częścią "artystyczną".

Więcej szczegółów na stronie:

http://domenapubliczna.org/

http://koed.org.pl/wp-content/uploads/2011/11/DDP_2012_zaprosznienie.png

http://znajomiznajomych.waw.pl/

Wstęp na imprezę będzie wolny - miejsc w tym lokalu jest podobno dla
ok 100 osób. Jak ktoś chce mieć pewność, że się wciśnie może zgłaszać
swoje uczestnictwo do mnie na priv: (polimerek w gmail.com), a ja potem
to przekażę organizatorom.

5 stycznia to czwartek.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz