[Wikipl-l] FYA

Stan Zurek zureks w gmail.com
Śro, 20 Paź 2010, 11:44:07 UTC

> http://himavanti.wordpress.com/2010/07/11/wikipedia-brukowiec-mafia-czy-grupa-przestepczosci-zorganizowanej/

Nawet ciekawe, ale strasznie jednostronne. Przejrzałem też trochę inne
"artykuły" i najbardziej spodobały mi się niektóre fragmenty z "Bestia
666". Cytuję:

-----
Apokalipsa: Liczba Bestii 666 wskazuje Liczbę Człowieka

Czasem widząc ezo-bujdy i ezo-przegięcia nie da się przejść mimo bez
napisania poważnej polemiki wykazującej jasno czyjeś skrajne nieuctwo
połączone z wolą stwarzania fałszywej wiedzy w miejsce już
istniejącej.

[...]

Liczba 172 – Manowce Numerologii

Niektórzy głupcy i nieznający numerologii ezoterycznej pomyleńcy ...

--------

Pomimo doktoratu naukowego nie znam numerologii ezoterycznej - ergo
według autorów tego tekstu jestem głupcem i pomyleńcem. Swoją drogą to
dość ciekawe dowiedzieć się że numerologia ezoteryczna jest
"istniejącą wiedzą"...

Pozdrawiam

Zureks