[Wikipl-l] Dzień Nowego Artykułu

Pawel Swiatkowski pswiatkow w gmail.com
Nie, 17 Paź 2010, 11:00:51 UTC

Wczoraj zacząłem się bawić API MediaWiki i po jakichś 2 godzinach
wyszło mi coś takiego: http://szeol.ccs.pl/wiki/result.html .
Oczywiście pod względem wydajności ssie, ale tak żeby uruchomić raz na
miesiąc się (moim zdaniem) nadaje. Z tego co widzę źle sobie radzi z
przekierowaniami (jeśli strona po utworzeniu została przeniesiona, na
przykład) i przyznam, że na razie nie patrzyłem, czy da się to jakoś
załatwić.

Tak czy inaczej, na razie to zostawiam i zajmuję się poważniejszymi
rzeczami, ale jakby miał być z tego jakiś większy użytek to mogę się
tym ponownie zająć.

Paweł