[Wikipl-l] Référence

Wikipedysta Mikołka wiki.mikolka w gmail.com
Czw, 7 Paź 2010, 08:54:59 UTC

W dniu 2010-10-07 09:13, Robert Drózd pisze:
> Szkoda, liczyłem na jakieś zautomatyzowanie tego i możliwość
> wielokrotnego użycia. A tak, te same informacje są w dwóch miejscach -
> w osobnej przestrzeni i w samym refie...
>
> Chyba że to działa też inaczej, ktoś się może wczyta w pomoc. :)

Informacje są w dwóch miejscach, ale: ten szablon na górze ma listę
wyboru formatu wyświetlania refa, a ponadto są odnośniki do wszystkich
artykułów, w których to źródło użyto (w artykule tytuł jest odnośnikiem
do strony w przestrzeni Référence). Ciekawy pomysł.

Mikołka