[Wikipl-l] Jak edytować strony Wikipedii?

Maciej Jaros egil w wp.pl
Pią, 1 Paź 2010, 08:32:51 UTC

  W dniu 2010-10-01 09:18, Stan Zurek pisze:
> Wczytywać ajaksem? A po polskiemu?
>

> Może to tylko moje osobiste gusta, ale wolę mieć wszystko na jednej
> stronie niż slajdy/podstrony - bo trzeba się więcej naklikać, a
> czytelnik nie ma żadnej możliwości zorientowania się jak długi jest
> cały materiał.

I o to chodzi ;-). Osobiście jak widzę stronę w której scrollbar ma
milimetr długości, to odkładam jej przeczytanie na później... Klikanie
wydaje mi się nie być problemem jeśli strona nie jest przeładowywana
tylko następna część jest widoczna od razu.

Nux