[Wikipl-l] Zdezaktualizowane

Daniel ~ Leinad danny.leinad w gmail.com
Nie, 14 Lut 2010, 16:27:24 UTC

> Ostatnio mieliśmy podobny problem z innym hasłem, nie dało się go
> zatwierdzić, edytować, a nawet usunąć. Początkowo technicy z
> #wikimedia-tech podejrzewali Filtr Nadużyć, a w końcu okazało się, że to
> jednak problem leży po stronie serwerów. Ta strona jest akurat bardzo
> duża, więc to raczej problem z filtrem.

Hmmm, poprzednia strona, o której mówisz miała ponad 170k bajtów i
faktycznie była wywalała timeouty (została podzielona na mniejsze
strony), a ta ma zaledwie 30k bajtów, więc strona jest o wiele
lżejsza.

Z ciekawości wyłączyłem filtry najdłużej wykonujące się, ale to nie
wpłynęło na tę stronę, ani zauważalnie nie wpłynęło na długość
zapisywania się innych stron.

> Hmm, wersja ostatnia jest przejrzana
>
> http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Lista_najwy%C5%BCszych_szczyt%C3%B3w_Ziemi&action=history
>
> ale strona pokazuje się jako nieprzejrzana

Zgadza się, problemem tutaj jest zacachowanie się starej wersji. Już
kilka razy zdarzała się taka sytuacja, ale zawsze pomagało
wyczyszczenie pamięci...

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Lista_najwy%C5%BCszych_szczyt%C3%B3w_Ziemi&action=purge

ale tutaj serwer także wywala timeouty.

PS. Czy ktoś wie pod jakim nickiem na IRC można znaleźć nową CTO fundacji?

pz
Leinad