[Wikipl-l] Zdezaktualizowane

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Nie, 14 Lut 2010, 15:30:02 UTC

W dniu 14 lutego 2010 13:37 użytkownik McMonster
<themcmonster w gmail.com> napisał:

> Ostatnio mieliśmy podobny problem z innym hasłem, nie dało się go
> zatwierdzić, edytować, a nawet usunąć. Początkowo technicy z
> #wikimedia-tech podejrzewali Filtr Nadużyć, a w końcu okazało się, że to
> jednak problem leży po stronie serwerów. Ta strona jest akurat bardzo
> duża, więc to raczej problem z filtrem.

A mnie się pokazało takie coś:

"Wystąpił błąd składni w zapytaniu do bazy danych. Może to oznaczać
błąd w oprogramowaniu. Ostatnie, nieudane zapytanie to:

    (ukryto zapytanie SQL)

wysłane przez funkcję
"require/MediaWiki::performRequestForTitle/MediaWiki::performAction/Article::view/Article::getParserOptions/ParserOptions::__construct/ParserOptions::initialiseFromUser/StubUser::getOption/StubUser::__call/StubObject::_call/call_user_func_array/User::getOption/User::loadOptions/User::load/User::loadFromSession/wfRunHooks/call_user_func_array/CentralAuthHooks::onUserLoadFromSession/CentralAuthHooks::initSession/User::invalidateCache/wfGetAllCallers".
Baza danych zgłosiła błąd "1205: Lock wait timeout exceeded; try
restarting transaction (10.0.6.25)"."

także wygląda, że baza kompletnie zgłupiała :-)

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/