[Wikipl-l] Wyrok Arnold B. vs SWMPL

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 3 Lut 2010, 23:31:51 UTC

W dniu 3 lutego 2010 23:21 użytkownik Dorozynski Janusz
<dorozynskij w wampnm.webd.pl> napisał:
> [...]

Składał i to dwukrotnie. Na wniosek obu stron procesu zresztą.

> O tak! I dlatego warto te arcyciekawe wywody (kamyczki) SA zestawić z nie
> tak odległą próbą wprowadzenia na plwiki (która niewątpliwie, czy to się
> komuś podoba lub nie, jest internetowym forum publicznym) zasady "Żadnych
> osobistych ataków" oraz przedmiotem niedawnego, zakończonego kwiecistym
> werdyktem, wniosku wikipedianami Masura do KA. Coś mi się zdaje, że w tym
> zakresie to pyrrusowa wiktoria.

Osobiście mam nadzieję, że ta sprawa nie otworzy teraz drzwi do
bezkarnego obrażania ludzi w ich biografiach tudzież wzajemnego
naruszania dóbr osobistych jednych wikipedystów przez drugich
wikipedystów. M.in. z tego względu oponowałem przeciw temu aby
Stowarzyszenie jakoś bardzo trąbiło o tym zwycięstwie sądowym.
Musieliśmy się jakoś bronić w sądzie i się nam udało,  ale żeby z tego
powodu skakać z radości to raczej nie ma powodu. Jak już zauważyła
Monika, wbrew doniesieniom prasowym, oraz komentarzom samego Pana
Arnolda Buzdygana na jego blogu, interpretacja orzeczenia sądu idąca w
kierunku, że teraz każdy może obrażać bezkarnie każdego w Wikipedii
jest całkowicie błędna.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/