[Wikipl-l] Nie działające linki do commons

Bartosz Dziewoński matma.rex w gmail.com
Śro, 3 Lut 2010, 14:38:04 UTC

W dniu 3 lutego 2010 01:30 użytkownik Tomasz Ganicz
<polimerek w gmail.com> napisał:
> Hej,
>
> Zauważyłem, że w wielu infoboxach nie działa link do odpowiednich
> kategorii w Commons. Np tutaj:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Ashera
>
> i we wszystkich innych rasach kotów, ale też i w wielu innych grupach artów.
>
> Ktoś wie jak to naprawić?

Po prostu ktoś podał kiedyś niedziałające linki. W tym wypadku była to
ta edycja: http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Ashera&oldid=13746259

Jedyna forma naprawy, jaka przychodzi mi do głowy, to znalezienie
takich linków botem i usunięcie ich w taki sam sposób.

--
Matma Rex - http://matma-rex.prv.pl/