[Wikipl-l] Zbiórka Fundacji Wikimedia

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pią, 30 Paź 2009, 00:31:50 UTC

Jak już wiecie, w tym roku jak zawsze Fundacja organizuje doroczną
zbiórkę przez annonotice na projektach Wikimedia. Żeby nie było takiej
wtopy jak w zeszłym roku z kiepskim tłumaczeniem komunikatów, podaję
namiar na stronę z tłumaczeniem i oryginałem:

http://meta.wikimedia.org/wiki/Fundraising_2009/core_messages/en

http://meta.wikimedia.org/wiki/Fundraising_2009/core_messages/pl

Tłumaczenie, póki co jest moim dziełem i wymaga tzw. proofreadingu.
Uprzejmie proszę, się nie nabijać z moich głupich błędów tylko
poprawiać. Rzeczone tłumaczenie wykonałem na prośbę Fundacji, os 23:30
 do 01:30, więc się tam może aktualnie roić od błędów i niezręczności
językowych :-P.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/