[Wikipl-l] Wikipstryk - prośba o pomoc

Tomasz Chabinka wyksztalcioch w gmail.com
Sob, 30 Maj 2009, 20:21:54 UTC

Jutro kończy się Wikipstryk - organizowany przez Stowarzyszenie
Wikimedia Polska konkurs fotograficzny. W związku z tym, że końcówka
będzie ode mnie wymagać trochę roboty, a jestem zajęty ostatnio także
w życiu "zawodowym", to byłbym niezmiernie wdzięczny, gdyby ktoś mi
pomógł i napisał bota, lub wskazał jakiś mechanizm, za pomocą którego
mógłbym sprawdzić, czy wszystkie zdjęcia pewnej listy użytkowników są
w danej kategorii i później ściągnął na dysk wszystkie zdjęcia z danej
kategorii. Coś takiego pozwoliłoby mi pewnie zaoszczędzić
kilkadziesiąt minut czasu, jak nie więcej.

Szukam też osób, które pomogą mi po zakończeniu konkursu przejrzeć
wszystkie zdjęcia konkursowe (obecnie ponad 300 fotografii),
przyporządkować do odpowiednich kategorii, dodać opisy w razie
potrzeby i umieścić w Wikipedii, najlepiej we wszystkich możliwych
wersjach językowych.

Chętnych proszę o kontakt
Wyksztalcioch