[Wikipl-l] Opis bibliograficzny zrodel internetowych

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Czw, 28 Maj 2009, 09:25:14 UTC

W dniu 28 maja 2009 10:57 użytkownik Karol Głąb
<kamikaze0007 w gmail.com> napisał:

> Kurcze...i znów MediaWiki, a pomysł  z mojego punktu widzenia, po
> dopracowaniu szczegółów  wydaje się świetny, pomimo dużej pracy jaką
> trzeba by włożyć w posprzątanie obecnego stanu. Jedno jest wg mnie
> pewne, wcześniej czy później coś musi się zmienić i ja jestem za tym,
> żeby to było wcześniej:) Bo inaczej nie będzie możliwości ułatwić
> nowicjuszom początków.

Może coś ten cały usability project zrobi w tym względzie. Różne
problemy i zagadnienia można im zgłaszać cały czas:

http://usability.wikimedia.org/wiki/Main_Page

trzeba się tam zalogować - ale to wiki jest włączone w system kont
globalnych, więc jak ktoś ma to uruchomione to nie musi zakładać
osobnego konta, tylko się tam raz zalogować.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/