[Wikipl-l] Ciekawostka - TVN a Commons

Krzysztof Dudzik k.dudzik w students.mimuw.edu.pl
Śro, 27 Maj 2009, 21:11:26 UTC

Taka ciekawostka: Wchodzę na tvn24.pl, a tu moje zdjęcie z Commons, niezbyt podpisane. Wysłałem im poniższego maila i po godzinie podpis jest: http://www.tvn24.pl/0,1602124,0,1,akcja-ratownicza-w-tatrach,wiadomosc.html
Wniosek - edukować trzeba!
ToSter

------- Forwarded message -------
From: "Krzysztof Dudzik" <k.dudzik w students.mimuw.edu.pl>
To: kontakt w tvn24.pl
Subject: Niebieska Przełęcz a licencje GFDL/CC-BY-SA
Date: Wed, 27 May 2009 22:06:09 +0200

Szanowni Państwo,
w artykule o akcji ratowniczej w Tatrach
(http://www.tvn24.pl/0,1602124,0,1,akcja-ratownicza-w-tatrach,wiadomosc.html)
wykorzystano zdjęcie mojego autorstwa z repozytorium mediów Wikimedia
Commons
(http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Niebieska_Turnia.jpg?uselang=pl),
umieszczonego w artykule o Niebieskiej Przełęczy na polskiej Wikipedii
(http://pl.wikipedia.org/wiki/Niebieska_Przełęcz). Zwracam uwagę, że
zgodnie z licencjami GFDL i CC-BY-SA, na których umieściłem zdjęcie, można
je dowolnie wykorzystywać pod warunkiem podania źródła i autora. Proszę o
poprawienie tego i zachęcam do dalszego korzystania ze zdjęć na wolnych
licencjach.

--
Pozdrawiam
Krzysztof Dudzik