[Wikipl-l] Kopiowanie materialow a oznaczanie autorstwa

Przykuta przykuta w o2.pl
Sob, 23 Maj 2009, 06:25:30 UTC

> w opisie zmian podać link do odpowiedniej wersji? Wtedy bedzie można
> znaleźć autorów w historii.
>
> Podobnie jak tłumacząc art podaje się z jakiej wiki tłumaczony i nikt
> się o to nie czepia.
>

> masti

Kiedyś widziałem jakiś szablon treść tego artyukułu pochodzi z Helioniki czy coś w tym stylu. Ale właściwie to powinno być w jakiejś sekcji osobnej "źródła treści" ? z linkami, jakie sami polecamy stosować - do źródła i autorów (bo licencja ta sama). Tak robimy na Wikinews w przypadku, gdy duże partie kopiujemy z partnerów OAI.

przykuta