[Wikipl-l] Skrypt WP:SK w FF i SM

Tilia tiliacordata w gazeta.pl
Czw, 21 Maj 2009, 16:52:49 UTC

Mam kłopot ze skryptem do WP:SK. Nie chce mi on działać w przeglądarkach z
rodziny Mozilli - FF i Seamonkey, wiem zaś, że u paru innych wikipedystów
działa bez zarzutu. W Chrome, Operze i IE u mnie działa, lecz te
przeglądarki nie sprawdzają automatycznie pisowni, co jest dla mnie bardzo
ważne (Chrome podkreśla błędne słowo tylko gdy się na nie kliknie) i dlatego
zależy mi na FF lub SM.

Prosiłam o pomoc ToStera, który własnoręcznie wrzucił mi skrypt, wraz ze
swoim i Malarza rozszerzeniem, do mojego monobooka.js, bo bałam się, że po
prostu nie umiem tego dobrze zrobić - lecz to nie to. Czyszczenie cache,
resetowanie, restart komputera nie pomagają. Podejrzewałam o jakiś konflikt
Vistę, czy też moje osobiste ustawienia Seamonkey i FF, bo trochę w nich
kombinowałam, ale sprawdziłam też na komputerze z XP, na świeżo
zainstalowanym nowiuśkim FF - jest to samo. Sprawdziłam również ustawienia
preferencji - gadżety. I tak, miałam włączone sprawdzanie kodu (na stronie
WP:SK piszą, że może być konflikt po dodaniu rozszerzeń), ale po wyłączeniu
i wyczyszczeniu cache nadal jest jak było. Po naciśnięciu ikonki z miotłą
coś zaczyna się jakby ładować, na pasku pojawia się komunikat "przesyłanie z
upload.wikimedia.org", ale taki stan trwa - i nic się nie dzieje. Pozostałe
przeglądarki ładują skrypt i robi on zmiany nawet nie w sekundę.

Niestety, nie mam pojęcia, co robić. Czy ktoś mógłby mi coś podpowiedzieć?

Dziękuję za uwagę,

Tilia