[Wikipl-l] Zadanie dla bota - BŁĘDNE ZGŁOSZENIE?

Dorozynski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pon, 18 Maj 2009, 19:18:49 UTC

/
| Dziękuję, Ency!

Proszę bardzo :-))

| Wczoraj myślałam sama nad tym statusem, jak go nazwać,
| ale nic mi krótkiego nie przyszło do głowy.

Mnie też, ale nie zawsze musi być krótko.

| Ja też pamiętam Tawbota i przednią akcję z komarem...  To było akurat
| całkiem śmieszne, choć pokazywało niebezpieczną tendencję. I było to
| wiele kilo artykułów temu...

:-))

/
| ... może odczarujemy tę legendę.

Dzięki Tobie i m.in. logicznemu Polimerkowi legenda została definitywnie
odczarowana :-)) .

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński