[Wikipl-l] Zadanie dla bota - BŁĘDNE ZGŁOSZENIE?

Tilia tiliacordata w gazeta.pl
Pon, 18 Maj 2009, 03:53:38 UTC

W dniu 18 maja 2009 00:03 użytkownik Dorozynski Janusz <
dorozynskij w wampnm.webd.pl> napisał:

> Dobra, dodałem nowy status, co pozwoli uniknąć takiego zdarzenia
> przyszłości, i które obecnie padło na Tilię.
>
>        Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński
>
> [1] Tak przy okazji, kto pamięta słynną akcję porządkującą wikiodsyłacze
> bota Tawa, który m.in. w haśle o Islandii słowo "komar" połączył z hasłem
> "motorower Komar".

Dziękuję, Ency! Wczoraj myślałam sama nad tym statusem, jak go nazwać, ale
nic mi krótkiego nie przyszło do głowy.

Ja też pamiętam Tawbota i przednią akcję z komarem...  To było akurat
całkiem śmieszne, choć pokazywało niebezpieczną tendencję. I było to wiele
kilo artykułów temu...

"Legenda o obciążanych serwerach" funkcjonuje w Wikipedii odkąd pamiętam i
utrwala się na zasadzie przekazywanej przez pokolenia wikipedystów tradycji.
Zakończenie jednak jest niejasne - co się stanie, gdy nadejdzie ZŁE
OBCIĄŻENIE? Wszystko się zatnie i wykrzaczy na amen? Czasem jednak chyba
warto te serwery "obciążyć", by wyrugować choć jeden przyczynek do obciachu.
No i może odczarujemy tę legendę.

AlohaBOT Patrola obleciał w nocy "mój" błąd, mam nadzieję, że nie zepsuł po
drodze jakichś wyjątków - nie wiem jak można to przejrzeć. Po wkładzie bota?
Dziękuję wszystkim za reakcję i pomoc!

Tilia