[Wikipl-l] Archiwum The Herald Tribune znika z Sieci -- Wikipedia has a problem

Stan Zurek zureks w gmail.com
Pią, 15 Maj 2009, 08:25:08 UTC

>mimo iż odpowiednie szablony (jak {{cytuj
> news}} chociażby) istniały w momencie wykonywania edycji już daawno
> temu.

A może i istniały. Ale dla kogoś kto nie wie o ich istnieniu nie jest
to żadną pomocą. Lepiej więc, że ktoś używa <ref> i w ogóle wstawia
przypisy, niż żeby miał ich nie wstawiać bo nie wie jak to zrobić za
pomocą szablonu.

{{to popraw}} dla nas wszystkich powinno załatwiać sprawę

I nie możemy tutaj zakładać, że "to naprawdę proste", bo ostatnio
dostałem informację od nowicjusza że wikikod to "prawdziwa mordęga" i
"nie można się w nim połapać".

Ostatnie badania pokazują, że jedyny przycisk z narzędzi edycyjnych
używany przez nowicjuszy to "Bold". Reszta pozostaje zbyt
skomplikowana.

Pozdrawiam

Zureks