[Wikipl-l] Artykuł w brudnopisie

Awersowy awersowy w gmail.com
Nie, 10 Maj 2009, 13:08:21 UTC

Witam,
mam nietypowe pytanie. Przypadkowo w brudnopisie pewnego wikipedysty
znalazłem taki artykuł:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Mkw98/brudnopis
Użytkownik ten jest nieaktywny od ok. roku (ostatnia edycja 29 czerwca
2008, zresztą po rocznej przerwie), tymczasem artykuł jest już
praktycznie gotowy do wstawienia w przestrzeń główną, potrzebne są co
najwyżej drobne poprawki redakcyjne. Znam książki, na bazie których
pisał hasło i mogę powiedzieć, że są to nowe, solidne opracowania
naukowe nt. Brunona Jasieńskiego.
Zostawiłem na stronie dyskusji tego wikipedysty wiadomość-pytanie dot.
tego tekstu w brudnopisie, ale (jak się spodziewałem) nie dostałem
odpowiedzi. Użytkownik nie wpisał swojego e-maila w preferencjach,
więc nie ma innej możliwości kontaktu z nim.
Na szczęście w historii edycji brudnopisu są wpisy wyłącznie dotyczące
tego artykułu.
Moje pytanie więc brzmi: czy mogę zintegrować ten tekst z artykułem w
mainie, a następnie poprzez usuń-przenieś-usuń-odtwórz zintegrować
historię zmian hasła? Po prostu nie wiem kto jest dysponentem
porzuconego artukułu w przestrzeni wikipedysty, zwłaszcza w sytuacji,
w której użytkownik najwyraźniej dał sobie spokój z Wikipedią?

--
Awersowy
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Awersowy