[Wikipl-l] Liczba haseł do oznaczenia

Konrad Kurzacz konrad.kurzacz w gmail.com
Czw, 7 Maj 2009, 13:46:30 UTC

W dniu 7 maja 2009 14:40 użytkownik PMG napisał:
> Witam
>
> Na konferencji padły pomysły na usprawnienie procesu oznaczania haseł.
> Moim zdaniem jedną z metod może być wskazanie tych sekcji Wikipedii,
> które szczególnie są opóźnione w stosunku do innych.
>
> Pod adresem
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:PMG/przejrzane
> znajduje się ogólna rozpiska wraz z linkami do list. Każde przeszukanie
> miało głębokość 50 poziomów.
>
> Ostrzegam że jest dość rygorystyczny limit otwieranych linków (30 sesji)
> więc czasem trzeba długo czekać. Ale przy każdej pojedynczej kategorii
> [...]

Świetna robota PMG, mam nadzieję, że dzięki temu zdążymy z oznaczaniem
przynajmniej do Wikimanii 2010, bo tempo oznaczania spadło, a będzie z
pewnością dalej spadać, bo na sam koniec pozostaną prawdopodobnie
najdłuższe arty ;)

--
Pozdrawiam
Konrad Kurzacz