[Wikipl-l] Bugbot

Marcin Cieslak saper w SYSTEM.PL
Śro, 6 Maj 2009, 22:36:38 UTC

Dnia 06.05.2009 Adam Dodek Michalik <dodecki w gmail.com> napisał/a:
> Rzeczywiście, nie ma prawnego obowiązku udostępnienia kodu - ale
> moralny ma. Jeżeli przyczyny są inne, niż proponuje WarX (a uwierzcie
> mi, to bardzo dobre tłumaczenie :)), to ja też jestem zniesmaczony.

To bardzo słabe tłumaczenie. Patrz http://saper.info/hg/miner

Jedynym powodem ukrywania (fragmentu) kodu mogłaby być potrzeba ukrycia
jakichś regułek przeciwko bardzo zdeterminowanym wandalom.

Ten problem można jednakże bardzo prosto załatwić zawiązując kolejny cabal,
tym razem użytkowników z flagą bota.

To jak, zakładamy centralne repozytorium niechlujnego kodu?
Na jakimś bitbucket.org czy gdzie indziej?

Druga sprawa, może zapiszemy wprost w wymaganiach do flagi bota na plwiki, że
kod musi być udostępniony i aktualizowany do miejsca wskazanego przez nas.
(Z podanie parametrów wywołania, jeśli są to boty stałe typu interwiki).

--
              << Marcin Cieslak // saper w system.pl >>