[Wikipl-l] Bugbot

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Wto, 5 Maj 2009, 22:01:36 UTC

W dniu 5 maja 2009 19:08 użytkownik mat <mat86wiki w gmail.com> napisał:
> Od dłuższego czasu Bugbot nie działa. Co za tym idzie artykułów
> oznaczonych jako zawierające spam też nie przybywa. Pisałem do lcamtufa,
> ale niestety nie odzywa się. Czy jest jakaś szansa na zreaktywowanie
> wyłapywania potencjalnego spamu?
>

> Mat86

Swego czasu też pisałem do niego w sprawie Bugbota, żeby chociaż jego
kod nam udostępnił, ale faktycznie, zapadł się pod ziemię. Przykuta
też kiedyś mi mówił, żeby popytać kto mógłby postawić bota do NPA
(jeśli znów czegoś nie pokręciłem) ale jakoś się to rozpłynęło w morzu
innych spraw, zadań i pomysłów.

Karol007