[Wikipl-l] Weryfikowalność i nowe hasła

Paelius paelius w gmail.com
Wto, 30 Cze 2009, 14:06:55 UTC

30-06-09, Piotr Urbańczyk <pioturb w gmail.com> napisał(a):
> W dniu 30 czerwca 2009 15:19 użytkownik Paelius <paelius w gmail.com> napisał:
>

> Można by było dodać linki do szablonów cytuj.

Pewnie, że możnaby, ale zwracam uwagę, że poprawnego cytowania (jeśli
ktoś nie siedzi w edycji wikipedii) uczą dopiero na studiach,
najczęściej przy okazji pracy magisterskiej. Rzucenie od razu nowego
na tak głęboką wodę jak szablon cytuj (z którego ja, przykładowo,
używaniem mam do tej pory niejakie problemy) nie jest dobrym pomysłem.
Przypominam, że w znaczącej większości autorzy haseł będą osobami
nowymi na wiki.

PA