[Wikipl-l] Dostępność Wikipedii

Przykuta przykuta w o2.pl
Nie, 28 Cze 2009, 10:29:07 UTC

Przedstawiam informację o dostępności Wikipedii dla osób niewidomych (do edytowania):

" dla nas normalnie jest komunikat pole edycyjne lub edycja, uaktywnia się je spacją i już można wkładać tekst, na edycji w wikipedii tak nie było.
ja nie mgłam wyczaić kiedy to pole edycyjne się zaczyna, Andrzej mi polecił na czuja ustawić się za jakąś konkretną frazą, dwa razy enter i pisać, ale to nie było typowe okno edycji
raczej wikipedia w tym właśnie miejscu jest nieprawidłowo skonstruowana, ta edycja, tomiejsce do wpisania lub wklejenia tekstu
poza tym cała wikipedia jest bardzo przyjazna
ale właśnie mój człowiek od informatyki też niewidomy twierdzi, że sama formuła edycji dla nas jest niedostępna"

z rozmowy na GG z osobą niewidomą.

Helski, wielkie dzięki za ten kontakt.

Przykuta

P.S. Będę miał kontakt też z tym informatykiem.