[Wikipl-l] Inny sposób cytowania

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Czw, 25 Cze 2009, 17:56:05 UTC

W dniu 25 czerwca 2009 19:45 użytkownik Michał Buczyński
<sandbox w o2.pl> napisał:

> Suma summarum: najfajniej byłoby, gdy user miał przełącznik do zmiany sposobu wyświetlania cytatów.
> Przyzwyczajenie drugą naturą człowieka i wiele osób ma swoje sztywne preferencje do określonego sposobu. Nawet, jeśli chodzi o takie głupie technikalium.
>
> A na razie szczerze powiedziawszy nie wiem co z tym fantem robić. :]

No i tutaj bardzo mądrze mówisz:) Zmiany w MediaWiki + możliwość
indywidualnego przełączania w preferencjach to najlepsze wyjście,
które zadowoli znacznie większą ilość czytelników i edytorów niż jedno
rozwiązanie.

Tutaj:

http://infobot.pl/r/1hal

całkiem niedawno, nazwałem refy imieniem i rokiem, myślę, że w podobny
sposób można by to wykorzystać i umożliwić przełączanie, może
programiści wpadli by na coś lepszego:)

Karol007