[Wikipl-l] Inny sposób cytowania

Stan Zurek zureks w gmail.com
Czw, 25 Cze 2009, 10:59:13 UTC

>  odwołania w
> stylu autor-rok są popularne w tekstach humanistycznych

> Podsumowując, nie widzę tutaj lepszego rozwiązania niż odwołania autor-rok z
> numerami stron do zwykłej bibliografii. Są jakieś plany zastąpienia tym refów?

Jako osoba siedząca w branży technicznej styl odwołań humanistycznych
jakoś do mnie nie przemawiają. Poza tym odwołanie takie jak podano w
przykładzie myli się z normalnymi linkami wewnętrznymi, a odwołanie
przez tagi są przynajmniej wizualnie inne.

Sugerowałbym porządne przemyślenie tej kwestii zanim ktoś rozpocznie
lecieć botem po milionie stron...

Pozdrawiam

Zureks