[Wikipl-l] Strona główna

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 24 Cze 2009, 11:50:45 UTC

> Zgadzam się z przedmówcami. Trzeba się zastanowić co przede wszystkim
> ta zmiana ma przynieść, bo rzucanie hasła "robimy nową stronę" i z
> gotowych propozycji wybieramy jedną jest po pierwsze marnowaniem
> czasu, a po drugie może w ogóle nie przynieść żadnych pozytywnych
> efektów.

Tak, właśnie teraz jest na to czas - zapraszam na stronę dyskusji :) Pierwsza rzecz - to przyjrzenie się uważnie temu co mamy. Chodzi raczej o treść i układ, niż o wygląd, bo wyglądu nikt raczej nie kwestionował. Wypisałem właśnie stałe linki z SG - wystarczy na nie zerknąć, by zauważyć, ze nie wszystko jest cacy i tu zmiany być powinny. Więcej na stronach

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:GDJ/Strona_g%C5%82%C3%B3wna/Debata

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_Wikipedii:GDJ/Strona_g%C5%82%C3%B3wna/Debata

Na razie trwa burza mózgów

http://pl.wikipedia.org/wiki/Burza_m%C3%B3zg%C3%B3w