[Wikipl-l] CC-GFDL i wątpliwości

Daniel ~ Leinad danny.leinad w gmail.com
Wto, 23 Cze 2009, 18:00:42 UTC

Witajcie,

W związku z tym, że projekty Wikimedia powoli przechodzą na dualne
licencjonowanie CC-GFDL natknąłem się na ciekawą rzecz, którą nie do
końca rozumiem...

http://meta.wikimedia.org/wiki/Licensing_update/Outreach#Importing_and_exporting_text_from_Wikimedia_projects

Polecam spojrzeć na wiersz "GFDL only", a następnie na kolumnę "Can
export text to Wikimedia".

Czy to oznaczam, że to co przyszło na OTRS po 31 października 2008 z
tekstem "Wyrażam zgodę na wykorzystanie wspomnianej pracy na zasadach
licencji GNU Free Documentation License... " (za
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:NPA#Zamieszczanie_hase.C5.82_i_grafik_wcze.C5.9Bniej_opublikowanych)
jest niekompatybilne (tzn. NPA?).

PS. Z związku z tym, że polskojęzyczna Wikipedia posiada lokalne
wartości komunikatów związanych z licencjonowanie nie migrowaliśmy
automatycznie na CC (wczoraj Brion zrobił to dla wszystkich
projektów). Pisałem do Erika Moellera z kilkoma moimi wątpliwościami,
ale póki co nie doczekałem się odpowiedzi. Przydałoby jednak
przygotować się na szybką aktualizację meta-stron na temat
licencjonowania (za stronę
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Prawa_autorskie powinien zabrać
się ktoś naprawdę zorientowany w temacie, tak aby społeczność mogła
połapać się ze szczegółowymi warunkami podwójnego licencjonowania).

pz
Leinad