[Wikipl-l] Medalowe w druku...

Dorozynski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Wto, 16 Cze 2009, 20:43:48 UTC

/
| (tylko że te detale świadczą o profesjonalizmie, jak juz
| wspomniałam)

Oraz o tzw. medalach ;-) .

Mam pytanie - wydanie ma pokazać Wikipedię taką jaką ona jest czy odpicowaną
jak po operacji plastycznej z silikonem, retuszem i makijażem? Jestem za
wybraniem artów faktycznie wyróżniających się (i nawet niekoniecznie tzw.
medalowych), nawet jeśli nie są jednolite między sobą w szczegółach
edytorskich, bez retuszu, ale bezwzględnie z pewnością co do ich poprawności
i weryfikowalności merytorycznej oraz językowej. Jeśli art wymaga retuszu,
to bez dyskusji podlega odrzuceniu, trudno, takie mamy zasoby.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński