[Wikipl-l] Medalowe w druku...

Cancre cancre w wp.pl
Wto, 16 Cze 2009, 13:51:26 UTC

Paelius pisze:

> [...]

Jak dla mnie przede wszystkim dziwny. W żadnej książce (mniej czy
bardziej naukowej) nie widziałam nigdy podziału na dwa rodzaje
przypisów. Nie twórzmy nowych zwyczajów. Moim zdaniem najlepiej przypisy
(zarówno merytoryczne, jak i bibliograficzne) dać na każdej stronie.

I proszę - nie zapomnijcie ujednolicić tych wszystkich sekcji
"Bibliografia", "Literatura", "Źródła" etc. Bo w sumie nawet w obrębie
haseł medalowych są pewne różnice. "Bibliografia" to chyba jedyna
słuszna nazwa na spis tego, z czego autor korzystał. Reszta (znaczy to,
z czego nie korzystał), to "Literatura dodatkowa". A "Źródła" to już w
ogóle curiosum, bo sugerują, że hasło jest z podanych książek dosłownie
zerżnięte. To tak tytułem prywatnego wtrętu, wybaczcie, że się powtarzam
:)

Cancre

Życie to gra? Powiedz co myślisz i wygraj cenne nagrody
Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fbadanie06.html&sid=766