[Wikipl-l] Medalowe w druku...

PMG pmgpmg w wp.pl
Wto, 16 Cze 2009, 13:27:15 UTC

Dnia 16-06-2009 o godz. 14:40 Leszek Krupiński napisał(a):

> IMHO też lepiej, ale jakoś... bałaganiarsko trochę, nie jestem do
> końca przekonany :)

Przypisy przy każdym haśle - nic tak nie uwielbiam jak trzymanie książki
z założonymi dwoma palcami - jeden tam gdzie czytam, a drugi tam gdzie
są przypisy gdzieś na końcu, by w każdym momencie móc sprawdzać co tam
też 300 stron dalej autor mi napisał czego nie napisał w tekście.

A jak przy haśle to:
- rzeczowe na dole każdej strony
- bibliograficzne na końcu hasła.

Tak jak jest podział zrobiony w
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ping_Yuan

- wszystko co jest przypisem tylko podającym źródło - na koniec. Nikt
tego podczas normalnego czytania i tak nie sprawdza bo po co.
- wszystko co jest uwagą dotyczącą tekstu na tej samej stronie.

Wygoda czytelnika po pierwsze.

PMG

Lato 2009 nadchodzi.
Wybierz swoje wymarzone wakacje.