[Wikipl-l] Medalowe w druku...

Michał Masłowski mtjm w mtjm.eu
Wto, 16 Cze 2009, 12:25:06 UTC

> Taki z dużą ilością różnego rodzaju grafik (zdjęcia,schematy,wykresy)
> oraz wzorów :P
Macierz jest medalowym artykułem z matematyki, więc spróbuję go złożyć.

Kilka rzeczy w sieci nie pasuje do druku, więc może wymagać zastanowienia:
- będzie jeden spis treści na książkę, czy też osobne na artykuły?
- bez łączy lub z tradycyjnymi odwołaniami do podrozdziałów, itp.
- bez szablonów nawigacyjnych, disambigów i przydatnych tylko dla edytujących
- przypisy i bibliografie zostawić jak są, czy lepiej zrobić jak w naukowych
książkach?
- grafiki i wykresy można dostosować do tekstu (te same fonty, itp.), lecz to
może być zbyt dużo pracy

Jakie są wymagania GFDL w sprawie listy autorów?