[Wikipl-l] Problemy konwersji filmików dla Wikimediów

PMG pmgpmg w wp.pl
Pon, 15 Cze 2009, 09:42:38 UTC

> To jest nierealne przy ilościach materiałów wrzucanych na projekty.
> Zużycie zasobów byłoby ekstremalnie wysokie, poza tym taka konwersja
> zajmuje czas. Czas o wiele dłuższy od wysłania pliku. To natomiast
> jest w niezgodzie z duchem "wiki wiki". Straciłbym wiarę w Commons,
> gdybym zaczął oglądać wiadomości, jak na YouTube'ie, że "film jest
> jeszcze konwertowany i nie jest dostępny".
To znaczy ze z duchem wiki jest to że praktycznie w tej chwili nikt nie
posiadający czarnego pasa w konwersji plików wideo nie może ładować na
commons filmików ?

Tak samo reagowałbyś gdyby na ten przykład zabronili ładować plików jpg
? Przeciez to to samo - avi jest standardem dla wideo, a jpg dla grafiki.

Ja nie mam nic przeciwko temu by poczekać na konwersję. Przyzwyczaiłem
się że dużo rzeczy na wiki nie jest "na teraz" tylko "na za tydzień".

W tej chwili sprawa z filmami na commons mówiąc krótko ze strony
praktycznej wygląda tak - "commons nie chce filmików i nie jest nimi
zainteresowane". Bo co mi z tego ze zdejmą limit na rozmiar pliku skoro
nadal muszę sam kombinować z parametrami, zmianą kodowania i innymi
bzdurami. Ja jeszcze z racji wykształcenia znajdę moze czas i chęci. Ale
ZU nie.

PMG

Sprawdź jak łatwo zmniejszysz koszty w firmie - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fifirma.wp.pl&sid=764