[Wikipl-l] Problemy konwersji filmików dla Wikimediów

PMG pmgpmg w wp.pl
Pon, 15 Cze 2009, 01:34:46 UTC

Dnia 14-06-2009 o godz. 23:04 Karol Głąb napisał(a):

> To by było całkiem fajne rozwiązanie, bo o ile dobrze rozumiem, to
> konwersja następowałaby przy samym uploadzie pliku.

Ja to sobie wyobrazam tak - wchodze na to 'Upload File', wybieram moj
plik AVI, klikam upload, commons informuje mnie ze w zwiazku z
licencja/podejsciem blablabla przekonwertuje na taki system jaki mu sie
podoba (tak jak teraz pojawia sie informacja ze bmp nie powinno sie
ladowac na commons), ja sie zgadzam klikajac OK i wszystko leci na
serwer.

W zwiazku z tym ze podobno na commons ma byc zdjety limit na filmiki (po
to dokupuja serwery) to byloby najwygodniejsze.

Sam kiedys troche motocrossu pofilmowalem i chcialem wrzucic - co ja sie
z tym namordowalem to moje. I na pewno nie bede wiecej chcial tego
robic. Mnie jako uploadera srednio interesuje podejscie Wiki - AVI jest
standardem w tej chwili i to commons powinno umozliwiac mi latwe
przechodzenie miedzy formatami. No chyba ze nie chca bym jako zwykly
uzytkownik wrzucal filmiki.

Bo posiadajac legalny AVI zrobiony przeze mnie chce sie z tym podzielic
z wikipedia. A jak na razie ona mi to uniemozliwia.

PMG

Wygraj aż 10 000 złotych lub inne nagrody!
Posadź drzewo i weź udział w konkursie - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fkonkursbliscy.html&sid=760