[Wikipl-l] Problemy konwersji filmików dla Wikimediów

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Nie, 14 Cze 2009, 20:57:00 UTC

Marcin Sochacki pisze:

> Słyszałem dobre słowa na temat programu Handbrake, z tego co widzę ma
> wsparcie dla Theory:
> http://handbrake.fr/
>
> Podobno bardzo user-friendly.

A, właśnie go sobie obejrzałem - i w kontekście tego, co napisałem, to
właśnie antyprzykład userfriendliności...

Otworzyłem okienko i zacząłem się rozglądać po opcjach - ale ja jestem
nienormalny, ja się lubię rozglądać, rozumiem co to jest bitrate, MP4,
H.264 itp. A teraz wyobraź sobie, że zrobiłeś świetny filmik swoją
komórką albo cyfrakiem i chcesz tylko wysłać go "do Wikipedii". I jak
teraz?:

http://handbrake.fr/site/images/screenshots/Main_Window.png

Moment, w którym zaczynasz się rozglądać, a nie widzieć od razu co i
jak, jest chwilą, w którym na 99% ten filmik nigdy nie ujrzy światła
dziennego i zgnije na karcie pamięci.

--
Nawet gdy wichura