[Wikipl-l] Powrót do góry strony

Adam Dodek Michalik dodecki w gmail.com
Sob, 13 Cze 2009, 22:01:03 UTC

W dniu 13 czerwca 2009 23:44 użytkownik Stan Zurek <zureks w gmail.com> napisał:
> Ciekawy jestem kto tego w ogóle używa do nawigacji (pomijając osoby
> niedowidzące)? Po pierwsze - nie róbmy choinki. Po drugie - od tego są
> boty. Dajcie sobie spokój z tym...

Po trzecie, nie przyjął się żaden standardowy, ogólnointernetowy model
umieszczania tego typu linków, raz są tutaj, raz gdzie indziej, a
najczęściej w ogóle ich nie ma. W związku z tym znalezienie
odpowiedniego linku zajmie więcej czasu niż ręczne przewinięcie strony
w górę. Taką funkcję powinno zresztą realizować oprogramowanie do
przeglądania, w tym, na co MRex zwrócił uwagę, klawisz Home.

--
Adam Michalik
  vel Dodek Dodecki