[Wikipl-l] Modyfikacje wygladu

PMG pmgpmg w wp.pl
Śro, 10 Cze 2009, 03:51:56 UTC

Kiedyś dzięki wpisowi
http://pbm.jogger.pl/2009/02/11/wikipedia-bardziej-widoczne-interwiki/

dowiedziałem się ze dodanie linijki
li.interwiki-en {font-weight : bold;}
do swojego css
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Special:Mypage/monobook.css

można zrobić tak że linki do enwiki (ale do innych też) są specjalnie
wyróżnione z tłumu.

Jednak mam pytanie - jak polepszyć widocznośc zmienianych rzeczy w
diffach ? Gdy siedzę na wersjach do przejrzenia mam spore problemy ze
znalezieniem zmienionego czasem jednego przecinka. A gdy juz na przykład
ktoś skasował podwójną spację to już baaardzo długo potrafię tego szukać.

Dlatego mój problem jest taki - jak polepszyć widoczność miejsc gdzie
zmieniono kod strony ?

PMG

--
          PMG
      BORN TO READ

Bilety lotnicze on-line. Rezerwuj szybko i tanio.
Londyn od 150 zł, Ateny od 323 zł, Madryt od 639 zł, Miami od 2071 zł
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fsamoloty.wp.pl&sid=758